Μὴ δῶτε τὸ ἅγιον τοῖς κυσίν· μηδὲ βάλητε τοὺς μαργαρίτας ὑμῶν ἔμπροσθεν τῶν χοίρων, μήποτε καταπατήσωσιν αὐτοὺς ἐν τοῖς ποσὶν αὐτῶν, καὶ στραφέντες ῥήξωσιν ὑμᾶς.

Δευτέρα, Φεβρουαρίου 16, 2015

«ΔΑΚΡΥΖΕΙ» Ο ΕΣΤΑΥΡΩΜΕΝΟΣ ΑΠΟ ΤΗ ΜΕΡΑ ΤΩΝ ΕΚΛΟΓΩΝ… ΓΙΑ ΘΑΥΜΑ ΜΙΛΟΥΝ ΣΤΗΝ ΟΡΕΙΝΗ ΚΟΡΙΝΘΙΑ.

«ΔΑΚΡΥΖΕΙ» Ο ΕΣΤΑΥΡΩΜΕΝΟΣ ΑΠΟ ΤΗ ΜΕΡΑ ΤΩΝ ΕΚΛΟΓΩΝ… ΓΙΑ ΘΑΥΜΑ ΜΙΛΟΥΝ ΣΤΗΝ ΟΡΕΙΝΗ ΚΟΡΙΝΘΙΑ.
Στην εκκλησία του Αγίου Νικολάου στον χιονισμένο Ασπρόκαμπο Κορινθίας ο εσταυρωμένος Χριστός που βρίσκεται πάνω στον ξύλινο Σταυρό μέσα στο ιερό της εκκλησίας δακρύζει!
Η πληροφορία αυτή έφτασε στην sfedona.gr από αναγνώστη μας στην ορεινή Κορινθία . όπως μας λέει στο επώνυμο μήνυμα που μας έστειλε το είδε με τα ίδια του τα μάτια !
Μιλήσαμε τηλεφωνικάμε πολλούς κατοίκους της περιοχής οι οποίοι γνώριζαν το γεγονός και μερικοί από αυτούς είχαν επισκεφθεί την Ιερό Ναό και το είχαν δει.
Μιλήσαμε ακόμα και με ιερέα της περιοχής όπως είδε τον δακρυσμένο Εσταυρωμένο στο Σταυρό και μας είπε σχεδόν σαστισμένος « Τι να σας πω εγώ; Το είδα και εγώ αλλά πρέπει να έρθουν ειδικοί και να μας πουν τι είναι αυτό!»
Οι κάτοικοι της περιοχής άλλοι ομιλούν ανεπιφύλακτα για θαύμα και άλλοι θέλουν να έρθει κάποιος ειδικός να τους πει που οφείλεται το φαινόμενο.
ΔΑΚΡΥΖΕΙ Ο ΕΣΤΑΥΡΩΜΕΝΟΣ ΑΠΟ ΤΗ ΜΕΡΑ ΤΩΝ ΕΚΛΟΓΩΝ1
Δείτε τι μας έγραψε μεταξύ άλλων αναγνώστης μας από την περιοχή:
«Σήμερα 12-02-2015 Πήγα στον Ασπρόκαμπο στον άγιο Νικόλαο !!! Ο Εσταυρωμένος ! (ο Ιησούς χριστός επάνω στον Σταυρό) τρέχει Δάκρυα Μύρο!!! αυτό ξεκίνησε απο
της 25-01-2015 ο θόλος της εκκλησίας είναι απο μασίφ μπετό και από πάνω έχει κεραμίδια ! καμία υγρασία δεν υπάρχει στον θόλο το ειδα με τα μάτια μου! επίσης ο Ιησούς ! είναι σε ξύλο τριακοσίων χρόνων !!! και βαμμένο! ο Μύρος τρέχει απο τα μάτια του Ιησού!!! έως και τα καρφιά τον ποδιών του και εκεί σταματάει στο δάπεδο δεν τρέχει……. ο χώρος έχει εξαερισμό ! ανοικτή πόρτα και παράθυρο!»
ΔΑΚΡΥΖΕΙ Ο ΕΣΤΑΥΡΩΜΕΝΟΣ ΑΠΟ ΤΗ ΜΕΡΑ ΤΩΝ ΕΚΛΟΓΩΝ2
Σημειωτέον όπως μας είπαν οι κάτοικοι του χωριού έχει ο ειδοποιηθεί και ο Σεβασμιότατος Μητροπολίτης Κορινθίας Διονύσιος από τον οποίον ζητούν να επισκεφθεί τον Ιερό Ναό του Αγίου Νικολάου και να δει και μόνος του το φαινόμενο που πολλοί χαρακτηρίζουν ως θαύμα.!
Το φαινόμενο αυτό παρουσιάστηκε από τις 25.1.2015
Η εκκλησία του Αγίου Νικολάου στο νεκροταφείο του Ασπρόκαμπου όπως ήταν χθες 12,2,2015. (ευχαριστούμε τον Νίκο Αντωνόπουλο για τις φωτογραφίες του) πηγή
Το είδαμε : εδώ

1 σχόλιο:

  1. ΜΗΝΥΜΑ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ ΙΕΡΕΙΣ 18 Φεβρουαρίου 1992 http://www.tlig.org/el/messages/701/ - Ειρήνη, αγαπημένη Μου, μην τρομάζεις. Η απόφασή Μου πάρθηκε. Θα σαρώσω τη γη με την Εξαγνιστική Φωτιά Μου και θα πραγματοποιήσω το Σχέδιο Μου συντομότερα από το προβλεπόμενο. Ο καιρός της αναμονής σύντομα τελειώνει. Όσο για σένα παιδί Μου, μην πτοείσαι από την Αφροσύνη. Στρέψε τα μάτια σου σε Μένα και στηρίξου σε Μένα, Εγώ είμαι η Δύναμή σου. Κοίτα! Προσευχήσου για τους ιερείς σου, 1 προσευχήσου να επιστρέψουν σε Μένα και ν' αντλήσουν από Μένα Εφόδια, Ειρήνη και Αγάπη. Πολλοί φθίνουν και πολύ γρήγορα. Προσευχήσου για όσους 2 ρημάζουν τα λουλούδια 3 Μου που βρίσκονται σε άνθηση. Πες στους ιερείς σου 4, ότι αν υπάρχουν ακόμη μερικοί ανάμεσά τους ζωντανοί, αυτό οφείλεται στα Δάκρυά Μου. Ποτίζω την πίστη τους με τα Δάκρυά Μου, κλαίω αγωνιώντας να κρατήσω αυτό το υπόλοιπο ζωντανό. Η Εκκλησία Μου καταρρέει σαν σάπιο ξύλο και το μόνο που ακούω απ' αυτούς είναι: "Υπάρχει ξηρασία;" Αψηφούν την ευσέβεια, απαριθμούν δριμείς κατηγορίες κατά των Έργων του Αγίου Μου Πνεύματος και επιτρέπουν στο στόμα τους να τους καταδικάζει! Η ώρα του σκότους εκμηδένισε την Ώρα της Λατρείας. Ακόμη χειρότερα, έχουν καθιερώσει ένα μονοπώλιο επίδειξης και έπαρσης. Εγώ ο Κύριός τους, στέκομαι μπροστά τους και τους ρωτώ: "Γιατί περιφρονείτε την παρηγοριά που δίνω στα παιδιά Μου μέσω της μικρότερης μερίδας της Εκκλησίας Μου;" Οι Ουρανοί σύντομα θα εξαφανιστούν κι εσείς είστε ακόμη σε άγνοια και σε βαθύ ύπνο. Θα σας έρθω ξαφνικά όπως ο κλέφτης και δεν θα ξέρετε ποιά ώρα θα έρθω. 5 Σας ρωτώ τώρα με δάκρυα στα Μάτια, πέστε Μου: Τι έγινε το ποίμνιό Μου; Πού είναι οι αιώνιες βοσκές Μου; Γιατί είναι αιχμάλωτοι οι γιοι και οι κόρες Μου; Πού είναι τα σημερινά νιάτα; Γιατί η ευωδία που σας έδωσα μετατράπηκε σε δυσωδία; Κλαίω για σας, κλαίω για την υπερβολική σας έπαρση… Η υπερβολική σας έπαρση έκανε την Εκκλησία Μου να μοιάζει με ανοιχτό τάφο. Αλλά κι εσείς θα υποταχθείτε. Η Φωτιά Μου πλησιάζει τώρα, θα σας κατεβάσω από τη δόξα σας και όταν ρωτήσετε: "Τι έγινε;" θα σας πω: "Θα σας αφαιρέσω το προνόμιο να είστε ο λαός της βασιλείας Μου και θα το δώσω σ' ένα λαό που θα παράγει τους καρπούς της βασιλείας." 6 Το Πνεύμα είναι ζωοδότης. Έχετε αρκετό σεβασμό στο Άγιο Πνεύμα Μου, γιατί λοιπόν προσβάλλετε το Άγιο Πνεύμα Μου διώκοντάς Το; Κρίνετε μόνοι σας αυτά που σας λέω. Γιατί οι νέοι σας αποχωρίζονται από την Μητέρα Εκκλησία για να ακολουθήσουν μια μέτρια φιλοσοφία; Πράξατε ορθά με το να θυμάστε τόσο σταθερά το Άγιο Πνεύμα Μου και να διατηρείτε τις παραδόσεις όπως ακριβώς σας τις παρέδωσα, ωστόσο μιλάτε χωρίς αγάπη και είστε τυφλωμένοι από το ζήλο σας! Χάσατε τη βαθιά γνώση των Μυστηρίων Μου εξαιτίας του ζήλου σας! Δεν διαβάσατε: ...
    ΙΧΘΥΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Το «Ελληνικά και Ορθόδοξα» απεχθάνεται τις γκρίνιες τις ύβρεις και τα φραγγολεβέντικα (greeklish).
Παρακαλούμε, πριν δημοσιεύσετε το σχόλιό σας, έχετε υπόψη σας τα ακόλουθα:
1) Ο σχολιασμός και οι απόψεις είναι ελεύθερες πλην όμως να είναι κόσμιες .
2) Προτιμούμε τα ελληνικά αλλά μπορείτε να χρησιμοποιήσετε και ότι γλώσσα θέλετε αρκεί το γραπτό σας να είναι τεκμηριωμένο.
3) Ο κάθε σχολιαστής οφείλει να διατηρεί ένα μόνο όνομα ή ψευδώνυμο, το οποίο αποτελεί και την ταυτότητά του σε κάθε συζήτηση.
4) Κανένα σχόλιο δεν διαγράφεται εκτός από τα spam και τα υβριστικά

  Ἕκαστον μέλος τῆς ἁγίας σου σαρκός ἀτιμίαν δι' ἡμᾶς ὑπέμεινε τὰς ἀκάνθας ἡ κεφαλή ἡ ὄψις τὰ ἐμπτύσματα αἱ σιαγόνες τὰ ῥαπίσματα τὸ στό...