Μὴ δῶτε τὸ ἅγιον τοῖς κυσίν· μηδὲ βάλητε τοὺς μαργαρίτας ὑμῶν ἔμπροσθεν τῶν χοίρων, μήποτε καταπατήσωσιν αὐτοὺς ἐν τοῖς ποσὶν αὐτῶν, καὶ στραφέντες ῥήξωσιν ὑμᾶς.

Κυριακή, Απριλίου 21, 2013

Η Πορταΐτισσα στο ...πορτ-μπαγκάζ


Από αφήγηση φίλου :
«είχαμε καθαρίσει την μικρή εκκλησία που έχουμε στην δουλειά κι αποφάσισα να πάω κι εγώ μια εικόνα της Παναγίας της Πορταΐτισσας που μου είχε κάνει δώρο ο πεθερός μου, με ωραία κορνίζα η οποία όμως δεν χωρούσε να μπει κάπου στο σπίτι. Την πήρα και την έβαλα στο πορτ-μπαγκάζ. Πέρασαν μέρες κι εγώ την ξέχασα την εικόνα μέσα στο αυτοκίνητο. Θα πρέπει να έκλεισε μήνας όταν μια μέρα ήμουνα πολύ στενοχωρημένος και παρακαλούσα τον Κύριο να μου δώσει ένα σημάδι ότι δεν μ' έχει εγκαταλείψει. Πήγα στην τράπεζα για κάποιες υποχρεώσεις και συγχυσμένος όπως ήμουνα πήγα σκυφτός να ανοίξω την πόρτα του αυτοκινήτου όταν έρχεται προς τα πάνω μου ένας οδοκαθαριστής ο οποίος είχε μια περίεργη φυσιογνωμία. Λίγο γουρλωμένα μάτια και ταυτόχρονα ένα βλέμμα που ήταν αλλού... Μου λέει "μήπως έχεις να μου δώσεις καμιά εικόνα;". "Τι εικόνα;" του λέω. "Καμιά της Παναγίας να κρατάει τον Χριστό, μήπως;". Τότε θυμήθηκα πως είχα ξεχάσει μέσα στο ακατάστατο πορτ-μπαγκάζ με τα ψαρικά και ό,τι άλλο έχει μέσα, την εικόνα της Πορταΐτισσας που προόριζα για την Εκκλησία στην δουλειά αλλά όλο ξεχνούσα να την βγάλω από εκεί... Άνοιξα το πορτ-μπαγκάζ και του την έδωσα. "Αυτή είναι για σένα!" του είπα κι έφυγε.
Θεώρησα ότι ήταν μια απάντηση του Κυρίου, να μην φοβάμαι κι ότι είναι Παρόν κι όλα τα ελέγχει... Δόξα τω Θεώ!» 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Το «Ελληνικά και Ορθόδοξα» απεχθάνεται τις γκρίνιες τις ύβρεις και τα φραγγολεβέντικα (greeklish).
Παρακαλούμε, πριν δημοσιεύσετε το σχόλιό σας, έχετε υπόψη σας τα ακόλουθα:
1) Ο σχολιασμός και οι απόψεις είναι ελεύθερες πλην όμως να είναι κόσμιες .
2) Προτιμούμε τα ελληνικά αλλά μπορείτε να χρησιμοποιήσετε και ότι γλώσσα θέλετε αρκεί το γραπτό σας να είναι τεκμηριωμένο.
3) Ο κάθε σχολιαστής οφείλει να διατηρεί ένα μόνο όνομα ή ψευδώνυμο, το οποίο αποτελεί και την ταυτότητά του σε κάθε συζήτηση.
4) Κανένα σχόλιο δεν διαγράφεται εκτός από τα spam και τα υβριστικά

  Ἕκαστον μέλος τῆς ἁγίας σου σαρκός ἀτιμίαν δι' ἡμᾶς ὑπέμεινε τὰς ἀκάνθας ἡ κεφαλή ἡ ὄψις τὰ ἐμπτύσματα αἱ σιαγόνες τὰ ῥαπίσματα τὸ στό...