Μὴ δῶτε τὸ ἅγιον τοῖς κυσίν· μηδὲ βάλητε τοὺς μαργαρίτας ὑμῶν ἔμπροσθεν τῶν χοίρων, μήποτε καταπατήσωσιν αὐτοὺς ἐν τοῖς ποσὶν αὐτῶν, καὶ στραφέντες ῥήξωσιν ὑμᾶς.

Τετάρτη, Μαΐου 23, 2012


Κείμενο πληροφορία από μια ευσεβής ψυχή

από kotsarikos
20120522-230956.jpg
Παρακάτω θα σας παραθέσω ένα κείμενο “πληροφορία” απο τα πολλά τα οποία λαμβάνει περιοδικά από τον Θεό μια ευσεβής ψυχή.
Επειδη, πολλοί θα δυσανασχετήσουν ή θα απιστήσουν κατά πόσο όλα αυτά είναι αποτέλεσμα πλάνης ή αλήθειας, θέλω να πω ότι η πηγή είναι έγκυρη, δεν αποτελεί προϊόν νοσηρής φαντασίας αλλά καθ ομολογίαν αγιασμένης ψυχής και βεβαίως το καθετί το οποίο αναφέρεται στο παρακάτω κείμενο σε μορφή ποιήματος, είναι στην ελεύθερη βούληση του καθενός να το αποδεχτεί ή όχι.
Το πιο κάτω κείμενο “παραδόθηκε” την 15η Μαΐου.
Στη δύναμη της Αγίας Τριάδας (τρις)
Παιδιά μου αγαπημένα, το Πνεύμα μου το Πανάγιο σας έδωσα για να σας φωτίζει,
να σας στηρίζει και πάντα να σας διδάσκει ότι σας έχω μάθει μέσα από την Αγ. Γραφή Μου.
Με λόγια απλά, σωστά, με ταπείνωση, με αγάπη, την αλήθεια να τη φωνάζετε
και να δοξάζετε τον Πλάστη και Δημιουργό, τον αληθινό Θεό.
Πατήρ, Υιός και Πνεύμα Άγιο. Παιδιά μου να έχετε αγάπη·
είστε αδέλφια δικά μου, δε θέλω να σας χωρίζουν λάθη και πάθη.
Θέλω να είστε ευλογημένα Μου υπογραφή την ταπείνωσή σας,
την πίστη σας, την αγάπη σας σε κάθε πράξη της επίγειας ζωή σας.
Να δημιουργείτε πάντοτε το καλό, ή σε λόγο ή σε πράξη και μην αμφιβάλετε
ότι μεγάλος θα είναι ο μισθός από Εμένα τον Ιησού Χριστό,
μεγάλα πολύ μεγάλα γεγονότα θα γίνουν παντού, μα και στα εδάφη
τα Ελληνικά παιδιά Μου αγαπημένα, λατρευτά,
κρατηθείτε με αγάπη και να κάνετε την προσφορά σας στον αδελφό γιατί θα σας χρειάζεται
αυτός (να βοηθάμε το συνάθρωπό μας αλλά και να του δίνουμε τρόφιμα)
ακολουθείτε σωστά ότι γράφω στο Ευαγγέλιό μου, ευθεία γραμμή σωστή
ούτε από ‘δώ, ούτε από ‘κεί μην ποτέ ταλαντευθείτε
να Μου κτυπάς διαρκώς την πόρτα Μου για κάθε πρόβλημά σου που έχεις
μαζί θα βρούμε τη λύση, εσύ θέλω να Μου έχεις πλήρη εμπιστοσύνη,
και Εγώ ο Άναρχος Θεός η αρχή και το τέλος θα σου λύνω κάθε πρόβλημά σου
αρκεί με πίστη να μου το ζητήσεις, ν΄ ακούς να μ΄ εμπιστεύεσαι
τελείως ν’ αφεθείς σ’ εμένα το Σωτήρα τον καλό και αγαθό ποιμένα
στρατός θα ξεσηκωθεί τα πάντα τα έχουν ετοιμάσει Έλληνες και ξένοι
ο πόλεμος δεν είναι μακριά μα ο ταπεινός και πονεμένος θα δικαιωθεί και θα είναι νικητής
έχετε πίστη Έλληνες, σηκώστε τις σημαίες και το σταυρό, θα φύγει τότε ο εχθρός
στα σύνορα άγγελοι υμνούν δοξάζουν το Θεό η Μάνα η Σεμνή στέκει προσεύχεται
σας αγαπά θυμίαμα να βάζετε παιδιά.
Αχ! Κωνσταντινούπολη βασιλεύουσα θα ξαναγίνεις και η γαλήνη στις καρδιές των πιστών
θα είναι φάρμακα αγιασμένα στο θρόνο του Θεού
έχετε αγάπη μεταξύ σας θέλουν να σας σκορπίσουν να σας διαβάλουν
να σας κομματιάσουν μα δε θα προφτάσουν κακό για να σας κάνουν
όλα θα διορθωθούν, αγάπη στο Θεό στη Μητέρα στους Αγίους που μαρτύρησαν για μένα
σας ευλογώ όλους και τον καθένα ξεχωριστά, προσευχηθείτε· όπλο το σταυρό,
πίστη την ασπίδα, όποιος έχει ελπίδα στην Τριάδα την Αγία θα πάρει μεγάλο βαθμό.
Μη φοβάστε μόνο να Με πιστεύσετε να Μ΄ αγαπάτε, ο Πατήρ, ο Υιός το Πνεύμα,
η Τρισυπόστατη αγάπη
Αμήν, Αμήν, Αμήν.
Ευχαριστούμε τον φίλο μας Χ. που μας έδωσε την άδεια της δημοσίευσης του ανωτέρω.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Το «Ελληνικά και Ορθόδοξα» απεχθάνεται τις γκρίνιες τις ύβρεις και τα φραγγολεβέντικα (greeklish).
Παρακαλούμε, πριν δημοσιεύσετε το σχόλιό σας, έχετε υπόψη σας τα ακόλουθα:
1) Ο σχολιασμός και οι απόψεις είναι ελεύθερες πλην όμως να είναι κόσμιες .
2) Προτιμούμε τα ελληνικά αλλά μπορείτε να χρησιμοποιήσετε και ότι γλώσσα θέλετε αρκεί το γραπτό σας να είναι τεκμηριωμένο.
3) Ο κάθε σχολιαστής οφείλει να διατηρεί ένα μόνο όνομα ή ψευδώνυμο, το οποίο αποτελεί και την ταυτότητά του σε κάθε συζήτηση.
4) Κανένα σχόλιο δεν διαγράφεται εκτός από τα spam και τα υβριστικά

  Ἕκαστον μέλος τῆς ἁγίας σου σαρκός ἀτιμίαν δι' ἡμᾶς ὑπέμεινε τὰς ἀκάνθας ἡ κεφαλή ἡ ὄψις τὰ ἐμπτύσματα αἱ σιαγόνες τὰ ῥαπίσματα τὸ στό...