Μὴ δῶτε τὸ ἅγιον τοῖς κυσίν· μηδὲ βάλητε τοὺς μαργαρίτας ὑμῶν ἔμπροσθεν τῶν χοίρων, μήποτε καταπατήσωσιν αὐτοὺς ἐν τοῖς ποσὶν αὐτῶν, καὶ στραφέντες ῥήξωσιν ὑμᾶς.

Τρίτη, Απριλίου 24, 2012

Τι εστίν Αλήθεια ;



Ένα καταπληκτικό άρθρο με συντάκτη τον κ. Οδυσσεα Ντάκουλα, 
που δημοσιεύτηκε στοΞυπνήστε ρε ! και αναδημοσιεύω .  .  .  

«Θέλει ο Κύριος πάντας ανθρώπους σωθήναι και εις επίγνωσιν
 αληθείας ελθείν» (Α' Τιμοθ. β', 4).

Ιω.17. 37Tου είπε τότε ο Πιλάτος: Αρα λοιπόν, είσαι βασιλιάς. Έτσι δεν είναι;
 O Iησούς απάντησε:
 Mόνος σου το λες, ότι εγώ είμαι βασιλιάς.
 Eγώ για ένα σκοπό γεννήθηκα και για έναν σκοπό ήρθα: 
Nα γίνω μάρτυρας της αλήθειας. Όποιος προέρχεται από την αλήθεια ακούει τη ....
φωνή μου. 38Tον ρωτάει ο Πιλάτος: Tι είναι αλήθεια;

Eίναι σύνηθες σε μία συζήτηση ανθρώπων με διαφορετικές ιδελογικοθρησκευτικές 
πεποιθήσεις να υπάρχει μία σύγχυση περί της επικρατέστερης άποψης όσον αφορά 
την αλήθεια.Mετά από την εξευγενισμένη παράθεση των σχετικών ΄΄αληθειών΄΄ 
του καθενός βολεύει ο ΄΄σεβασμός΄΄της διαφορετικής άποψης και η διαπίστωση 
ότι ουδείς κατέχει την αλήθεια αλλά όλοι έχουν ψήγματα αυτής, για να σταματήσει 
η χωρίς τέλος παράθεση απόψεων και η σύγκριση αυτών.
Αν αναμεσά τους βρεθεί και κάποιος ορθόδοξος χριστιανός(κατ΄ουσίαν και όχι κατά 
τύπον)τότε το ΄΄βόλεμα΄΄και ο ΄΄σεβασμός΄΄διαταράσοντε και καταρρέουν και αναλόγως 
της προαίρεσης και της πνευματικής κατάστασης των ανθρώπων η συζήτηση φεύγει
 από την βάση της ανταλλαγής απόψεων χωρίς επιχειρήματα και αποκτά την οντολογική
 διάσταση του ΄΄είναι΄΄ ή αν η προπαγάνδα της διαστροφής εξουσιάζει τους μετέχοντες
 στην συζήτηση τότε τελειώνει με χαρακτηρισμούς κατά του ορθοδόξου χριστιανού 
εις το όνομα της ΄΄ισότητας΄΄.
Ο άνθρωπος στην προσπαθειά του να αποκτήσει υπόσταση εντάσσεται σε
 ιδεολογικοθρησκευτικά συστήματα τα οποία φαντάζεται ότι του προσφέρουν 
΄΄προστασία΄΄ και όταν αυτά αρχίζουν να καταρρέουν ένεκεν της κατασκευής τους 
σε μη στερεή βάση-ψεύδος τότε και οι εντασόμενοι σε αυτά ταράσσοντε διότι 
χάνεται η ΄΄γη΄΄κάτω από τα πόδια τους.

Είναι χαρακτηριστικό του σύγχρονου ανθρώπου ένεκεν προπαγάνδας πολλών ετών
 να βρίσκεται σε στάδιο ημιμάθιας και πνευματικής παράλυσης.Η μέθεξη της Αλήθειας 
εμποδίζεται από την οκνηρία του νου ο οποίος καθώς είναι αγύμναστος έχει μάθει να
 συσσωρέυει κατά το πλείστον άχρηστες μνήμες και σκέψεις και όχι να επεξεργάζεται
 και να συλλέγει τα χρήσιμα δεδομένα.

Τραγικό είναι να βλέπεις τον σημερινό άνθρωπο να φωνάζει και να οδύρεται για τον 
θάνατο σε όλες του τις εκφάνσεις, αλλά συγχρόνως να φοβάται και να απομακρύνεται 
από την ζωή.

Συνεχίζει να υποστηρίζει με πάθος ιδεολογικοθρησκευτικά ψεύδη μη μπορώντα
ς να διαπιστώσει τι επιφέρουν αυτά στην ψυχική του κατάσταση και ταράσσεται
 αντιδρώντας στην Αλήθεια.
Δεν αντιλαμβάνεται ότι η ψυχή του νεκρώνει σταδιακά όταν τρέφεται με ψεύδη.

Το χειρότερο είναι να ψεύδεται απέναντι στον Θεό και στους ανθρώπους ότι κανείς
 δεν ξέρει την Αλήθεια,κανείς δεν την κατέχει και αντιδρά μανιωδώς όταν ακούσει ότι
 υπάρχουν άνθρωποι εντός της Αλήθειας θέλωντας να νομιμοποιήσει κατ΄αυτόν τον 
τρόπο την οκνηρία του νου ή την πονηρία της καρδιάς του.
Πραγματικά είναι σαν να ακούς κάποιον άρρωστο να φωνάζει ότι όλοι είναι άρρωστοι,
κανείς δεν είναι καλά!!!

Ιωάννης 8,32 " ἐὰν ὑμεῖς μείνητε ἐν τῷ λόγῳ τῷ ἐμῷ, ἀληθῶς μαθηταί 
μού ἐστε, καὶ γνώσεσθε τὴν ἀλήθειαν, καὶ ἡ ἀλήθεια ἐλευθερώσει ὑμᾶς ."

Ψαλ. 61,10 Εξ αντιθέτου οι άνθρωποι(μακριά από τον Αληθινό Θεό) είναι
 ματαιολόγοι και κούφιοι, ψεύδονται μεταξύ των, απατούν και απατώνται, και
 αδικούν ο ενας τον άλλον. Ολοι αυτοί κινούνται από συμφώνου ένεκα της 
ματαιοδοξίας των.

Η προπαγάνδα των σχετικοπιήσεων=τεμαχισμός της προσωπικότητας του ανθρώπου,
 έχει εμποτίσει το πνεύμα του ΄΄σύγχρονου΄΄κόσμου συστηματικά όλο τον 
προηγούμενο αιώνα και συνεχίζει μέχρι σήμερα με αποτέλεσμα ο άνθρωπος
να βρίσκεται εγκλωβισμένος στις προθέσεις του πονηρού εις το όνομα της
 ΄΄ισότητας΄΄και της ΄΄αγάπης΄΄ αδυνατώντας να αντιληφθεί την ψυχική ασθένεια
 και την πνευματική παράλυση.

Για να το εννοήσουμε καλύτερα ας δούμε κάποια παραδείγματα.

Ας υποθέσουμε ότι υπάρχει μία ομάδα ανθρώπων οι οποίοι είναι όλοι τυφλοί 
και εκφέρουν άποψη περί των ορατών πραγμάτων. Τότε η κάθε άποψη 
αναμεσά τους είναι ΄΄σεβαστή΄΄,΄΄πιστευτή΄΄ κλπ αλλά θα απέχει πολύ 
από την αλήθεια.
Αν ένας από την ομάδα αυτή αποκτήσει το φως,δηλαδή αρχίζει να βλέπει τότε
 θα παρατηρήσει ότι όλες οι απόψεις ήταν ψεύδη και νοσηρές φαντασίες.
Αν λοιπόν ο άνθρωπος αυτός έχει καλή προαίρεση και θέλει να βοηθήσει τους
 φίλους του τότε θα αντιμετωπίσει δυσκολία στο να αποδείξει με ορατά 
επιχειρήματα περί των ψευδών.Οπωσδήποτε όταν επιχειρήσει να τους πει την
 αλήθεια δεν πρόκειται να γίνει πιστευτός ή τουλάχιστον κατανοητός.
Στην συγκεκριμένη περίπτωση το μόνο το οποίον το θα ήταν ωφέλιμο είναι η
 ίασης των οφθαλμών σε ένα ειδικό νοσοκομείο.Το να πει ότι τα ψεύδη που
 αναφέρουν είναι αλήθειες δεν αποτελεί φιλανθρωπία και αγάπη, αλλά αδιαφορία
 και εκμετάλλευση των φίλων του.
Το παραπάνω παράδειγμα αναφέρεται στον φυσικό κόσμο αλλά είναι 
πανομοιότυπο με την πνευματική τύφλωση.Το νοσοκομείο όσον αφορά τον αληθινό 
κόσμο,τον πνευματικό,είναι η Εκκλησία του Θεανθρώπου,η Ορθόδοξη.

«αὕτη ἐστὶν ἡ αἰώνιος ζωή, ἵνα γινώσκωσί σε τὸν μόνον ἀληθινὸν Θεόν, καὶ ὃν
 ἀπέστειλας Ἰησοῦν Χριστόν»· γνῶσιν λέγων ἐνταῦθα τὴν ὀρθόδοξον πίστιν, 
τὴν τοῦ Θεοῦ εἰς ἀνθρώπους ἐνοίκησιν, καὶ τὴν ἄῤῥητον ἔλλαμψιν, ἧς ἐν μεθέξει 
οἱ ταύτης ἄξιοι γίνονται.
«Εγνώρισάς μοι οδούς ζωής» λέει ο ψαλμωδός.
Α Ιω. 5,19 Ο άνθρωπος που ενώνεται με τον Θεό βλέπει ότι ο κόσμος της φθοράς
 και του θανάτου όλος εξουσιάζεται από τον διάβολο.

Ας υποθέσουμε ότι κάποιος αγοράζει ένα φτηνό(με την έννοια της ποιότητας)ρούχο.
Στην περίπτωση αυτή λέμε ότι το ρούχο αυτό είναι ψεύτικο.
Γιατί είναι ψεύτικο;
Διότι φθείρεται γρηγορότερα σε σχέση με το ΄΄κανονικό΄΄.
Επίσης ο σοφός λαός μας δια μέσου της παραδοσιακής μουσικής αναφωνεί:
΄΄Ψεύτικος είναι ο ντουνιάς και ψεύτικη η ζωή μας΄΄.
Τι σημαίνει τούτο;
Σημαίνει ότι οτιδήποτε φθείρεται δεν ανήκει στον αληθινό κόσμο.
Αρα η Αλήθεια είναι κάτι το οποίο δεν φθείρεται,δεν αλλοιώνεται,δεν μεταβάλλεται
 αλλά παραμένει αιωνίως.
Επομένως η ουσία βρίσκεται στο να εννοήσουμε τι είναι αυτό το οποίο δεν αλλοιώνεται
 και παραμένει για πάντα με το οποίο καλούμεθα να ενωθούμε ώστε να γίνουμε 
άφθαρτοι και αληθινά ζώντες;

Ιω.15.17Aγίασέ τους με την αλήθεια σου. O Λόγος ο δικός Σου είναι η αλήθεια.

Λουκ.16. 17.Kι είναι ευκολότερο να εξαφανιστούν ο ουρανός και η γη παρά να 
καταργηθεί έστω και μια οξεία από το Νόμο.

Λουκ.21. 33.O ουρανός και η γη θα καταργηθούν, τα λόγια μου όμως δε θα πάψουν
 ποτέ να ισχύουν.

Ο Υιός και Λόγος Του Θεού είναι Αναλλοίωτος εις την αιωνιότητα, δηλαδή για πάντα.

Η Αλήθεια είναι ο Υιός και Λόγος του Θεού.
Μαξίμου του Ομολογητού (Περί διαφόρων αποριών, ΡG 91, 1285 – 1288) Oλος ο
 κτιστός κόσμος αποτελεί ένα είδος ενσαρκώσεως του Λόγου., Ο Υιός του Θεού
 δημιουργεί, αλλά και διακυβερνά και συγκρατεί τα σύμπαντα
 «φέρων τα πάντα τω ρήματι της δυνάμεως Αυτού».
 Αποτελεί την συστατική και την συνεκτική τους δύναμι.
 «Εις Αυτόν κρέμαται η πάντων υπόστασις» (Ι. Χρυσόστομος). 
Και όλα μιλούν γι’ αυτόν, τον υπακούουν, τον υπηρετούν Τον δοξάζουν.
 Όλα ατενίζουν σ’ αυτόν σαν σε τελικό τους σκοπό, αφού 
«τα πάντα εις Αυτόν έκτισται». Όλα επιζητούν με στεναγμούς αλαλήτους
 να ενωθούν μαζί Του. Αυτός είναι, κατά την Αποκάλυψιν του Ιωάννου,
 το Α και το Ω της κτίσεως. ΄΄Λόγοι των Όντων΄΄
 τού Αρχιμ. Δανιήλ Γούβαλη (1940-2009)
Ο Υιός και Λόγος του Θεού είναι το Δεύτερο Πρόσωπο του Ενός 
Τριαδικού Θεού. (Αὕτη τῶν ὑποστάσεων ἡ τριάς, ουκ ἔστιν οὔτε ἐν χρόνῳ,
 οὔτε ἐν τόπῳ, οὔτε ἐν ποσῷ, ἀλλ᾿ ὑπὲρ ταῦτα· ἀσώματος, ἄχρονος,
 ἄποσος, ἀπερίληπτος.)


Εγώ ειμί η Αλήθεια, εγώ ειμί η Ζωή, εγώ ειμί η Οδός, εγώ ειμί το
 Φως του κόσμου (Ιωάννης 8,12 - 14,6


Μας αποκαλύπτεται ότι η Αλήθεια δεν είναι ιδέα αλλά Πρόσωπο δηλαδή
 βίωμα,είναι το Δεύτερο Πρόσωπο της Αγίας Ομοουσίου και Αδιαιρέτου Τριάδος,
είναι ο Ζωοδότης και Δημιουργός των πάντων,«Πάντα δι’ αυτού εγένετο.
Κτίσις του κόσμου δι’ Αυτού. Κτίσις του κόσμου εις Αυτόν. Σύστασις
 του κόσμου εν Αυτώ»,
ο Οποίος Eνσαρκώθη, προσέλαβε την πτωτική φύση μας και την ενώσε αυτήν
 με την Θεία Αρρητη Δόξα,είναι ο Θεάνθρωπος και Σωτήρας 
ημών Ιησούς Χριστός.
Για να Τον γνωρίσουμε θα πρέπει πρώτα να ακολουθήσουμε την οδό 
του Ευαγγελίου που μας παρέδωσε ο Ιδιος,δηλαδή εν τω έργω των εντολών Του.

Ο δρόμος του Ευαγγελίου είναι το κάλεσμα του Πατέρα,

Ιω.6.65Kι έλεγε: Γι αυτό σας είπα, ότι δεν μπορεί να έρθει κανείς σε μένα, αν δεν 
του έχει δοθεί το προνόμιο αυτό από τον Πατέρα μου.

αλλά η ζωή βρίσκεται στην γνώση και την ένωση με τον Υιό,εν τη Σάρκα και τω 
Αίμα Του, εντός των Μυστηρίων της Εκκλησίας.
Πολλοί άνθρωποι μένουν δηλαδή στο πρώτο στάδιο μη γνωρίζοντας ότι στην ουσία
 μιλούν περί της Αληθείας αλλά αρνούντε να την γνωρίσουν και να την βιώσουν.

Ιω.6. 53 Tους είπε τότε ο Iησούς: Σας βεβαιώνω, πως αν δε φάτε τη σάρκα του 
Γιου του Aνθρώπου και δεν πιείτε το αίμα του, δεν έχετε ζωή μέσα σας.

Ιω.14.6 Tου λέει ο Iησούς: Eγώ είμαι ο Δρόμος και η Aλήθεια και η Zωή. 
Kανένας δεν έρχεται στον Πατέρα παρά μονάχα περνώντας από μένα.
 7Οταν θα γνωρίζατε εμένα θα γνωρίζατε και τον Πατέρα μου. 
Έτσι, από τώρα πια, τον γνωρίζετε και τον έχετε δει.

Επομένως είναι αδύνατον κάποιος να γνωρίσει την Αλήθεια όταν
 είναι εκτός Εκκλησίας.

Ισως κάποιος πεί,
μόνον η Ορθοδοξία έχει μυστήρια,οι Παπικοί και οι άλλοι δεν έχουν ,
τι εγωιστικό είναι όλο αυτό;

Οι Παπικοί και όλες οι αιρέσεις είναι εκτός της Εκκλησίας,έχουν απομακρυνθεί
 και αποκοπεί από τις Αποστολικές διδαχές ,την αποκάλυψη των Προφητών 
και την Σύναξη των Αγίων,έχουν εκπέσει και είναι ανάθεμα και εως εκ τούτου
 το Αγιον Πνεύμα δεν ενεργεί στα ΄΄μυστηριά΄΄τους.

Τονίζει ο Απόστολος Παύλος:
Προς Κορινθίους Α΄ επιστολή Παύλου. Σᾶς ὑπενθυμίζω, ἀδελφοί, τὸ εὐαγγέλιον
ποὺ σᾶς ἐκήρυξα, τὸ ὁποῖον καὶ παραλάβατε, εἰς τὸ ὁποῖον καὶ στέκεσθε, διὰ τοῦ
 ὁποίου καὶ σώζεσθε, ἐὰν τὸ κρατᾶτε στερεά, ὅπως σᾶς τὸ ἐκήρυξα, ἐκτὸς ἐὰν
 μάταια ἐπιστέψατε. 58 Ὥστε, ἀδελφοί μου ἀγαπητοί, γίνεσθε σταθεροί, ἀμετακίνητοι,
 ἐργαζόμενοι ὅλο καὶ περισσότερον εἰς τὸ ἔργον τοῦ Κυρίου πάντοτε.

Αίρεση σημαίνει κατακερματισμός του λόγου του Ευαγγελίου.Το νόημα βρίσκεται 
στην λέξη «αιρείν», στην από τα πάθη κατά βούληση ορμώμενη εκλογή από ένα
 σύνολο συγκεκριμένων διδασκαλιών με αποτέλεσμα το
 «λατρεύειν θεοίς ετέροις» (Δτ 13,3).

Απ. Παύλου προς Γαλάτες 1:6,9:
¨Υπάρχουν μερικοί που σας ταράζουν, και θέλουν να μετατρέψουν το ευαγγέλιο
 του Χριστού. Αλλά αν εμείς ή άγγελος από τον ουρανό κηρύττει σε εσάς ένα 
άλλο ευαγγέλιο, παρά εκείνο που σας κηρύξαμε, ας είναι ανάθεμα.
 Όπως είχαμε πει πρωτύτερα, λέω και ξανά: Αν κάποιος κηρύττει σε εσάς 
άλλο ευαγγέλιο, παρά από εκείνο που παραλάβατε, ας είναι ανάθεμα¨.
Εφεσίους 4,δ: 4 "εν σώμα και εν Πνεύμα, καθώς και εκλήθητε εν μια ελπίδι
 της κλήσεως υμών· 5 εις Κύριος, μία πίστις, εν βάπτισμα".

Ο Απ. Παύλος ήταν ξεκάθαρος. Αν ακόμα και οι ίδιοι οι απόστολοι, 
ή άγγελοι από τον ουρανό, κηρύξουν άλλο άγγελμα από αυτό που
 παρέλαβαν αρχικά οι Χριστιανοί, ας είναι ανάθεμα.
Ανάθεμα είναι η αποκοπή από το Ζωηφόρο Πνεύμα του Θεού.
Η πίστης είναι νεκρή,ανενεργή.
Η γέννηση των αιρέσεων δεν είναι κάτι το νέο αλλά συμπορεύεται με την
 Εκκλησία και θα λέγαμε ότι είναι το κατάλληλο πνευματικό πεδίο για
 τα αληθινά τέκνα του Θεού ώστε να αποδειχθεί η γνησιότητά της πίστης τους.

Β Θεσ. 2,7 τὸ γὰρ μυστήριον ἤδη ἐνεργεῖται τῆς ἀνομίας, μόνον ὁ κατέχων ἄρτι
 ἕως ἐκ μέσου γένηται·.


Ο λόγος του Ευαγγελίου οδηγεί στον Λόγο-Νόμο του Θεού ό οποίος 
εντός των Μυστηρίων της Εκκλησίας μας αποκαλύπτεται δια του
 Αγίου Πνεύματος.

Ιω.6.63Tο Πνεύμα είναι εκείνο που δίνει τη ζωή, η σάρκα δεν ωφελεί σε τίποτε.
 Aυτά που σας λέω εγώ είναι πνεύμα κι είναι ζωή.

Μας αποκαλύπτεται δηλαδή ότι ο τύπος δεν σώζει,το Πνεύμα είναι που δίδει ζωή.
Δεν μπορεί να υπάρχει μυστήριο άνευ Αγίου Πνεύματος διότι ο μεν μεταλλαγμένος
 λόγος που διαλαλούν είναι απλά ο παραμορφωμένος τύπος.
Το πνεύμα αποκαλύπτεται εντός της Εκκλησίας από την οποία έχουν
 εκπέσει,απομακρυνθεί.


Εβ. Δ/12 . "Διότι ο Λόγος του Θεού είναι ζων, και ενεργός, και κοπτερώτερος
 υπέρ πάσαν δίστομον μάχαιραν, και διέρχεται μέχρι διαιρέσεως ψυχής τε και
 πνεύματος, αρμών τε και μυελών, και διαπερνά τους διαλογισμούς 
και τας εννοίας της καρδίας."


Επομένως για έναν Ορθόδοξο Χριστιανό η ταύτηση με την άποψη ότι κανένας 
δεν κατέχει την αλήθεια αποδεικνύει ότι ο ΄΄ορθόδοξος΄΄αυτός αποτελεί νεκρό 
μέλος της Εκκλησίας.Η αδυναμία της γνώσης της Αλήθειας δεν βρίσκεται στην
 δυνατότητα του ανθρώπου αλλά στην προαίρεσή του,στην κατάσταση δηλαδή 
της καρδίας του και του νου.

Θες/ΙΕ.33 Μὴ πλανᾶσθε. «Κακαὶ συναναστροφαὶ διαφθείρουν τὰ καλὰ ἤθη».
34 Ἐλᾶτε στὰ λογικά σας καὶ μὴ ἁμαρτάνετε. Μερικοὶ δὲν γνωρίζουν τίποτε περὶ 
Θεοῦ. Πρὸς ἔντροπήν σας τὸ λέγω.

Α Ιω. 1,2καὶ ἡ ζωὴ ἐφανερώθη, καὶ ἑωράκαμεν καὶ μαρτυροῦμεν καὶ 
ἀπαγγέλλομενὑμῖν τὴν ζωὴν τὴν αἰώνιον, ἥτις ἦν πρὸς τὸν Πατέρα καὶ ἐφανερώθη ἡμῖν·

Η διαφορά της Ορθοδοξίας με όλα τα ιδεολογικοθρησκευτικά συστήματα του κόσμου
 είναι όπως η διαφορά μίας κρυστάλλινης αστείρευτης πηγής με τα ακάθαρτα και
 στάσιμα νερά σε διάφορες γούρνες.Αν ενωθούν τα ακαθαρτα νερά από όλες της
 γούρνες(Πανθρησκεία-οικουμενισμός) μήπως θα μπορέσουν να γίνουν καθαρά;

Ακριβώς αυτή η ένωση πνευματικών ακαθαρσιών είναι το διαχρονικό 
μασονικό τέχνασμα που εφαρμόζεται στο κατασκεύασμα της Πανθρησκείας 
δηλαδή στην συναγωγή του σατανά, εις το όνομα του οικουμενισμού με τον τύπο
 της ΄΄αγάπης΄΄ και της ΄΄ειρήνης΄΄ .

Η Ορθοδοξία δεν αναζητεί την Αλήθεια αλλά είναι η Αλήθεια,
είναι η Εκκλησία του Θεανθρώπου,είναι το Σώμα Του, όπου ο κάθε
 άνθρωπος καλείται να ενωθεί με Αυτήν αποκτώντας την Ζωή και το
 Φως που είναι ο Θεάνθρωπος και Σωτήρας ημών Ιησούς Χριστός.


Ποιός ὅμως εἶναι ἡ Παναλήθεια σέ αὐτόν τόν κόσμο; Ποιός εἶναι ἡ Ἀλήθεια σέ
 αὐτόν τόν κόσμο; Αὐτός πού εἶπε γιά τόν ἑαυτό Του: Ἐγώ εἰμί ἡ ἀλήθεια! 
Ὁ Ἰησοῦς Χριστός.

Ὁ Θεός ἐν σαρκί. Νά, αὐτή εἶναι ἡ Ἀλήθεια στόν γήινο κόσμο μας, αὐτή 
εἶναι ἡ ἀλήθεια γιά τόν ἄνθρωπο. «Θεός ἐφανερώθη ἐν σαρκί».

Ὁ Κύριος Ἰησοῦς Χριστός ἔλαβε σῶμα, ὥστε μέ τό σῶμα μας νά εἰπῇ σέ ἐμᾶς
 τούς ἀνθρώπους τί εἶναι ἀλήθεια, πῶς ζῆ κανείς ἐν ἀληθείᾳ, πῶς πεθαίνει γι’ αὐτήν, 
καί πῶς δι’ αὐτῆς ζῆ αἰωνίως. Ὁ Χριστός συνεκέντρωσε ὅλες τίς ἀλήθειες καί μᾶς 
ἔδωσε τήν Παναλήθεια τῆς Ὀρθοδοξίας. (Aγιος Ιουστίνος Πόποβιτς).
.


Οδυσσέας Ντάκουλας.
πηγή

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Το «Ελληνικά και Ορθόδοξα» απεχθάνεται τις γκρίνιες τις ύβρεις και τα φραγγολεβέντικα (greeklish).
Παρακαλούμε, πριν δημοσιεύσετε το σχόλιό σας, έχετε υπόψη σας τα ακόλουθα:
1) Ο σχολιασμός και οι απόψεις είναι ελεύθερες πλην όμως να είναι κόσμιες .
2) Προτιμούμε τα ελληνικά αλλά μπορείτε να χρησιμοποιήσετε και ότι γλώσσα θέλετε αρκεί το γραπτό σας να είναι τεκμηριωμένο.
3) Ο κάθε σχολιαστής οφείλει να διατηρεί ένα μόνο όνομα ή ψευδώνυμο, το οποίο αποτελεί και την ταυτότητά του σε κάθε συζήτηση.
4) Κανένα σχόλιο δεν διαγράφεται εκτός από τα spam και τα υβριστικά

  Ἕκαστον μέλος τῆς ἁγίας σου σαρκός ἀτιμίαν δι' ἡμᾶς ὑπέμεινε τὰς ἀκάνθας ἡ κεφαλή ἡ ὄψις τὰ ἐμπτύσματα αἱ σιαγόνες τὰ ῥαπίσματα τὸ στό...